تاریخ انتشار: سه شنبه 7 اردیبهشت 1400

عبدالرضا نصاری بازیگر فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: به زودی قرار است در فیلمی سینمایی به کارگردانی محمدعلی علوی بازی داشته باشم. این فیلم که کارگردانش اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر می‌گذارد در کاشان جلوی دوربین خواهد رفت.

به گفته وی، نام این فیلم «جستن» است که پس از مناسب شدن شرایط کشور و پایین آمدن میزان شیوع بیماری کرونا جلوی دوربین خواهد رفت.

وی درباره دیگر کارهایش به ویژه در حوزه سریال خبر داد: برای دو ‌سریال نیز مذاکراتی به عمل آمده که تا قطعی شدن صحبت ها، بهتر می‌دانم نامی از آنها برده نشود. البته در یکی از این دو سریال قرار است علاوه بر بازی بازیگردانی مجموعه را هم برعهده داشته باشم.

نصاری ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی «آفتاب نیمه شب» ساخته شهریار بحرانی که من نیز در آن بازی داشتم پروانه نمایش گرفته و منتظر نوبت اکران است. فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» که به تازگی از تلویزیون پخش شد نیز قرار است در سال‌ جاری در موقعیتی مناسب روی پرده رود، زیرا این اثر ظرفیت‌هایش بیش از نمایش در تلویزیون است و باید روی پرده دیده شود.

وی در پایان تاکید کرد: در ضمن فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور اگر ساخته شود من نیز در آن حضور خواهم داشت. در پایان می‌خواهم به شرایط کار کردن در موقعیت کرونایی اشاره کنم که کار ما را بسیار سخت کرده است، چون بازیگران مجبورند بدون ‌ماسک جلوی دوربین ظاهر شوند، بنابراین باید بسیار مراعات کنند تا خدای نکرده به بیماری مبتلا نشوند.

1473

نظر خود را در مورد محتوای این صفحه برای ما بنویسید.

مانده : (1000) حرف