تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 آذر 1400

سامان صفاری بازیگر سریال «سرجوخه» که از شبکه سه سیما در حال پخش است  اظهار کرد: مشوق اصلی من برای بازی در نقش کیان، احمد معظمی کارگردان سریال بود که روی این موضوع که من از عهده این نقش بر خواهم آمد، تاکید ویژه‌ای داشت. البته برای این نقش بازیگر دیگری هم در نظر گرفته بودند، اما در نهایت کارگردان تاکید داشت که من این نقش را بازی کنم.

وی افزود: برای اینکه بتوانم بهتر نقش کیان را ایفا کنم تحقیقات فراوانی انجام دادم، حتی جالب است بدانید بارها بازی «تک‌‌تیرانداز» را در کنسول‌های بازی انجام دادم تا بتوانم به چنین نقشی نزدیک‌تر شوم. خوشحالم تلاش‌هایم نتیجه داد و توانستم این کاراکتر را در سریال به خوبی ایفا کنم.

صفاری با بیان اینکه «سرجوخه» حاصل تلاش یک گروه است، گفت: مطمئنم سریال «سرجوخه» از آن دست تولیداتی خواهد بود که از این به بعد، همانند آن در تلویزیون باز هم ساخته خواهد شد، چون معمولا کارهایی که موفق هستند باعث می‌شوند تولیدات مشابه آن‌ها نیز ساخته شوند.وی ادامه داد: احمد معظمی کارگردان «سرجوخه» مخاطب‌شناس خوبی است و می‌داند چه اثری تولید کند که تماشاگران آن را بپسندد برای مثال وقتی «خانه امن» موفق شد، در ادامه نیز سریالی ساخت که آن هم مورد پسند مردم قرار گرفت. درباره کیفیت این سریال همین اندازه بگویم که «سرجوخه» به راحتی توانست با تولیدات پلتفرم‌ها که با میلیاردها بودجه ساخته می‌شوند، رقابت کند و مخاطب جوان را به سمت خود بکشاند.

1479
دسته بندی :

نظر خود را در مورد محتوای این صفحه برای ما بنویسید.

مانده : (1000) حرف