تاریخ انتشار: شنبه 5 آذر 1401
محمدمهدی رحمتی، رئیس بسیج صداوسیما گفت:امسال ان‌شاءالله سریال «حبیب» را داریم که راجع به مدافعان حرم در 26 قسمت ساخته شده و در حال آماده‌‌سازی است.

محمدمهدی رحمتی، رئیس بسیج صداوسیما  گفت: خوشبختانه ما هر سال یک سریال در دست تولید داریم. امسال ان‌شاءالله سریال «حبیب» را داریم که راجع به مدافعان حرم در 26 قسمت ساخته شده و در حال آماده‌‌سازی است. 

وی به این پرسش که آیا این سریال به سالگرد شهادت حاج قاسم می‌رسد یا خیر هم این‌گونه پاسخ داد: بگذارید الان زمان مشخص نکنیم چون زمان قطعی نشده است؛ اما احتمال دارد. 

رئیس بسیج صداوسیما ادامه داد: در کنار سریال‌‌سازی که به آن اشاره کردم در حوزه مستندها، اولویت‌های ما پرتره‌های فرهنگی و هنری‌اند.ان‌شاءالله در این هفته رونمایی از مستند «ماموستا شیخ‌الاسلام» از شهدای وحدت و شهید باب‌الخانی از شهدای مدافع حرم اصفهان را در دستورکار داریم. قالب و گونه نماهنگ، بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار می‌گیرد، 4 کار ویژه با موضوع وحدت‌آفرینی را پیش می‌بریم که در حال تولید است و امیدوارم قبل از پایان سال به پخش برسد. در حوزه برنامه‌های تلویزیونی همین الان برنامه «دور افتخار» را به مناسبت هفته بسیج روی آنتن داریم فصل دوم «مهمات» را هم برای زمستان آماده خواهیم کرد. فصل چهارم برنامه «سرچشمه» هم در دستِ تولید است. در حوزه «موشن‌گرافی» کارهای سریالی در حوزه سبک زندگی تولید و پخش شده و کارهای کوتاه از شهدای امنیت که در این ایام به شهادت رسیدند، در دستورکار قرار گرفت. در حوزه تولید و تأمین و پخش وظیفه‌مان پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های اقشار بسیج است که در هفته بسیج مشخصاً ویژه‌برنامه‌های اقشار مختلف را برنامه‌هایش را تأمین رسانه‌ای می‌کنند.

وی تصریح کرد: جالب است بدانید که بخشی از نماهنگ‌هایی که روی آنتن می‌بینید و می‌شنوید کارهایی است که نه‌تنها حرفه‌ای‌ها نساخته‌اند بلکه در پایگاه‌های بسیج، جوانان خلاق و مستعدی تولید کرده‌اند و روی آنتن رفته است؛ بسیج صداوسیما شبکه خوبی برای انتقال این توانمندی‌ها به سطوح بالای رسانه‌ای است که از این ظرفیت‌ها هم استفاده شود.مجموعه شهید آوینی ما یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه آموزش و تجربه رسانه‌ای به شمار می‌رود؛ این تجربه رسانه‌ای، دوره نوجوانی و جوانی را دربر می‌گیرد ما یکی از وظایف‌مان ایجاد ظرفیت حضور نوجوانان و جوانان مستعد جبهه انقلاب در عرصه تولید رسانه‌ای است. همان‌طور که اشاره کردم هر سال مؤسسه رسانه‌ای ما یک فراخوان ایده‌پردازی در حوزه رسانه‌ای را انجام می‌دهد، این ایده‌ها جمع‌آوری می‌شود بهترین‌هایش به طرح تبدیل می‌شود؛ طرح‌ها برای شبکه‌ها و بخش‌های مختلف تولیدی در سازمان و بیرون از سازمان ارائه می‌شود و متناسب با نیاز به تولید می‌رسد.

1471

نظر خود را در مورد محتوای این صفحه برای ما بنویسید.

مانده : (1000) حرف