تاریخ انتشار: شنبه 19 آذر 1401
پیمان جبلی شب گذشته پس از پایان مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مستند تلویزیونی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های طرح شده پاسخ گفت.

پیمان جبلی شب گذشته پس از پایان مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مستند تلویزیونی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های طرح شده پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره اسامی سریال‌های نوروزی اظهار داشت: بیش از ۲۳ مجموعه تلویزیونی در حال تولید است که نگارش فیلمنامه عمده این ها نهایی شده است. برای نوروز و ماه رمضان برنامه ریزی دقیقی دارد صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صداوسیما درباره تکلیف مینی سریال عاشورا ساخته هادی حجازی‌فر با موضوع شهید باکری گفت: مینی سریال الف ویژه عاشورا کارهای نهایی اش انجام شده است. فقط دنبال جدول پخش مناسب هستیم. بنا بود این مینی سریال در محرم و صفر در جدول قرار بگیرد. ولی برخی آماده‌سازی‌ها انجام نشده بود.

جبلی در پاسخ به سوالی درباره ساختار جدید شبکه مستند توضیح داد: شبکه مستند یک پایگاه و جایگاه جدید برای مستند است. اما گونه مستندسازی چیزی است که هیچ یک از شبکه ها نمی‌توانند از آن صرف نظر کنند. ما برای سامان دادن به تولید مستند و مدیریت پخش آن در شبکه های مختلف باید یک ساختار چابک متمرکز داشته باشیم.

1457

نظر خود را در مورد محتوای این صفحه برای ما بنویسید.

مانده : (1000) حرف